Sunday, May 20, 2012

I MISS YOU :'(

Hai! Assalamualaikum.. Awak, saya rindu awak. Saya tahu awk hanya 'Crush' saya. Tpi tk salahkan saya nk rindu awk? Saya type nih penuh dgn filling wak :') Saya tk sedar air mata saya tiba2 jatuh. Haha, mungkin msuk habuk kut? Atau mungkin..........? Hm, okey. Masatu sye smpat jumpe awk kan? Kan? Awk lngsung tk tgk and tk tegur saya. K, saya tahu awk mmg pemalu. Tpi.... hm, tak apa lah :') Semalam saya text awk, saya tnya awk tgh buat apa kan? Then awk jwb ape? Awk jwb awk tgh cakap2 dgn gf awk rite? Wahhh, masatu hati saya betul2 hancur lebur </3 Sye tk tahu why saya jealous smpai tahap mcm ni :'/ hm. Sye dh mula syngkn awk, and mungkin tk akan pudar syg saya tu kt awk. Now mmg rindu gila dkt awk :') Rindu sesgt wak.... RINDU. Hm, saya nk text awk, tpi saya takut awk marah. And saya takut awk perasan yg saya mmg dh ada perasaan kt awk. Saya takut nnti gf awk tahu and kita jadi gaduh?

Hm stop la! Saya dh taknak fikir negetif kt awk :'/ Taknak!!!!!!!!!!! Hm dh la. Saya mls nk cerita pasal awk, nnti saya bertambah-tambah filling :'p haha. Saya nk copy ayat jiwang sikit boleh? Okey, jum baca dekt bawah nih. 


Cinta Kadang- Kadang membosankan tetapi kadang-kadang membebankan tapi jika kita mencintai sesorang itu dengan ikhlas maka hilanglah rasa bosan dan membebankan kerna ia akan digantikan dengan perasaan yang amat aneh iaitu SAYANG :)
 Dalam diam aku mencintai mu..
Tapi aku x mampu untuk meluahkan perasaan aku pada mu..
Kerna aku sedar..
Aku x setanding dengan mu..
Biarlah ia jadi satu rahsia di hati aku.
Kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tak pernah menyatakan cintanya padamu kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya. Dan bila dia suatu masa hilang dari pandanganmu….kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari.♥

No comments:

Post a Comment