Wednesday, May 16, 2012

Crushh :')

Assalamualaikum. Buat apa? Sihat? :') Haa. Nmpk tittle saya? Guys, saya dh ada crush :') Hihi. Tak tahu apa itu crush? Nk tahu? Crush tuh adalah seseorg yg kita suka tpi kita tk ckp kt dia, and dia tk tahu kita suka dia. Faham? Hehe, kalau faham bgus. Korg dh ada crush? Mesti ada enn. Nk tahu tk crush kita siapa? Hm, nama dia kan _______. Lol. Takkan ah kita nk kasi tahu. Takkan k :'p Crush saya sbnrnye ex saya. So pikirlah siapa ex saya ;p Hehe. Hm, maybe saya tk boleh dpt blik crush saya :') Sbb dia dh ada yg lain. Yeah I know. Tapi saya tak akn down mcm tu je k? Saya kuat! So, saya mesti sabar. Hewhew. First time saya jumpa dia :') Muka dia sgt manis bilas snyum. And TERsgt poyo bila dia nk gaduh :p Haha. Serious kot. Tapi dia pemalu. Bila jumpa saya en, dia buat donno je, dia buat2 ckp dgn kekawan dia. Buuuuuu, penakut letuwww. Agagaga :/

Haha. Tapi en dia tgk2 kita jugk :p lulz. *perasan.jpg* Tapi kalau betul? Apa salahnya kan. Hm, saya rindu dia! :'/ Selalunya dia anta text. Tpi skrg?! Mana nk text da.. kan? Masatu, dia anta text, and saya ter lompat-lompat mcm org gila! Sbb terlalu gembira :) Walaupun dia just hanta 'Hi'. Hewhew. Tapi................ now? Dh tak ada dh semua tuh :'o Sedih tahu tak? Dia mana heran. Hm k! Tapi saya buat relaks je. Sbb dia bukan bf saya pun, and he's just 'CRUSH'.Watlek Watpeace je. Hm, tuje lah saya nk update. That's all! Saya sayang crush saya. Okbye.............. :(

No comments:

Post a Comment