Tuesday, December 13, 2011

Hang out TS on 11/12/2011 :*

Assalamualaikum guys :* 


Orite, See my tittle now!  Muehehe. Ni nk cerita ni, hari Ahad, titeww gi Times Square. Aku tk seHOWT korg pegi Pavi, rite? EW EW EW -.- Hihi. Okay salah satu sbb aku nk g TS nih pun, beria ria nk tgk cite OMBAK RINDU. Haihh, teringin gila gila lah :) Nk tahu siapa pergi? Aku, Mira, Alya, Sera, Fatin, Anim with her boypreng. Muehehe. Aku, Mira ngn Alya kn kiteorg bertolak samesame. Yg lain gerak asing2, ade yg naik bas lah ade yg mak hantar lah. Ok stop. Hehe. Haha yg lawaknye anim tuh enn die gerk pukul 11 or 12 mcm tuh kot. Lupelah -..- Haha korg tahu aku mira sume tuh gerk pukul bpe? Haha pukul 11 bru kiteorg bngun. Haihh, nerd gila aku ckp. Haha. Okay then, aku first yg bngun. WELL ;) hihi. Aku yg kene gerak due ekor lgi tuh -.- pastuh alya mandi and last mmg si sengal tuh la MIRA. Yg sakai nye kiteorg gerk dri rumah dlm pukul 3:30 mcm tuh. Mmg sengal lah kan? Dah smpai kene cri due ekor tuh lgi, sera ngn fatin. Haihh, lgi lah bertmbah lmbt. Patuh kiteorg jumpe kt tempat wayg tuh. Mak aihh, mmg tk payah ckp dooo, ramai gile org beratur :( hmm sume nk tgk cite Omabk Rindu. Eeee, bengang jugk dooo. Hmm, kene terime HAKIKAT YANG TAK DPT TGK CITE OMBAK RINDU!




Errr, geram dlm hati mmg la rsekan. Rse mcm nk menjerit pon ade -.- eeee. Okay then, kiteorg jalan2 tk jumpe tempat. Oh myy! Mcm bodoh. Sumpah aku ckp. Hihi :p then aku nk main Bowling. Tpi tmpat kiteorg tk jumpe lgsong. Mcm erghhh jea. Haha. Then aku suruh la tanye guard tuh. Seko2 malu. Haha last mira yg tanye. Atototo. Haha, then pegi la, pastuh jumpe ahh tempat bowling tuh, mak aii ramai gile. Hmm, pastuh keluar blik :( mcm erghh. Haha then keluar tuh kiteorg jumpe Anim ngn boypreng die kt mne tah. Okay then jumpe2 tuh, ckp2 bagai. Semue tk tahu nk buat ape. Err -.- Sume berdiri mcm org nerd tgk2 org la. Haha totally aku ckp ramai gila budak HENSEM2 kt situ. Fuyooo :'3 hihi gatai pulak -.- Okay lupekan. Then aku sje2 ahh msuk tmpat bowling tuh enn, takde keje mmg la mcm tuh. Aku tgk mmg dah takde org. Trus ahh ajk mira main bowling. Okay sume org msuk. Nk cakap mahal? Maybe KOT. Then yg main, aku, mira, alya ngn anim jea. Haihh, sume kedekut nk sumbng kn RM12 inggit. Haha yeala bowling tuh sorg 12 ringgit. 




Then, kiteorg main ahh. Ramai pulk member boypreng anim tuh dtg. ERR bapak malu mse nk main -.- hihi. Then, kiteorg main jea la. Kesah hape kan? Hihi. Then, habis main tuh, nk thu spe first, okay mesti la SI mira nihh JUARA. Dia mmg pndai ahh main. Aku naib JUARA. Haha. Anim ngn Alya tuh mark diorg seri. Haha sengal jeh. Then lepas main bowling bagai, mmg terburu buru jeh semue nk balik. Aku, mira, alya tumpang si Anim nihh. Bapak die nk blik pukul 5:00 -.- hmm, mmg sekejap jeh lah. Yg sera ngn fatin nih, dorg naik bas. Haha. Pastuh, balik tuh, salam2 bagai lah (bajet salam) haha. Then, anim ngn boypreng die tuh buat ape tah. Shuweet nye dorg. Hmm, aku nihh tgh SINGLE. Ade spe2 nk? Contact kt nombor nih : 999 :) haha. Joke jea la. Okay then, sume blik arah masing2 ahh. Smpai situ jea la kot yg aku bole cerita. Okay sorry ehh, kiteorg tk tngkp gmbr mse tuh. Hmm, tk bole ahh tunjuk gmbr2 mse tuh :( k ahh takpe. Kalo aku tunjuk pon, bukn korg tgk -.- haha. K lah smpai sini jeh la story mory aku kt korg. Byebye guyss :-* Do follow my bloggie ;)!

No comments:

Post a Comment